Get Clean Water Pitcher : Penapis Karbon Paling Selamat

Assalamualaikum..

Semua dah tengok tentang demo bahaya klorin dalam air paip di rumah anda bukan?Kalau belum,BACA SINI 

Hari ini saya nak cerita lagi mengenai klorin,klorin dan klorin.Kali ini mengenai simptom-simptom yang disebabkan oleh bahan kimia yang dinamakan klorin ni.

Mengikut carta bar di bawah,simptom yang paling terkesan ialah pada otak anda.Sebanyak 5/6 simptom atau 83.33% diikuti oleh pada darah,sistem imunisasi,sistem kelahiran,serangan kanser,hati dan paru-paru.Walaupun klorin ini tak banyak terkesan pada tulang dan kencing manis, jangan pandang remeh ya!










Untuk langkah berjaga-jaga,anda disarankan menggunakan filter di dalam rumah anda.Tapi, tapi, tapi.........!!! Filter itu mestilah  diperbuat daripada karbon.Ha..bukan filter besi ke, tembaga ke,aluminium ke..okey.Itu semua tak boleh nak tapis klorin!

Saya dah perkenalkan Get Clean Water Pitcher pada anda sebelum ni kan?Tahukah anda ianya mempunyai filter yang sangat selamat dan enviromental friendly?Cuba tengok kat bawah tuu..

Penutup:Boleh digunakan semula
Filter: Boleh diganti semula
Tapak: Boleh digunakan semula

*FILTER INI DIPERBUAT DARIPADA TEMPURUNG KELAPA YANG BERBENTUK BLOK KARBON



Sekarang,pilihan di tangan anda.Kesan bahaya klorin ni adalah kesan jangka panjang.Sekarang memang tak nampak dan tak rasa.Kelak nanti 5,10 tahun?Anda nak ke semua tu?


Untuk membuat pembelian, anda ada dua cara iaitu;-
1) Beli terus daripada Shaklee dengan menggunakan kad debit atau kredit anda,BUY WATER PITCHER NOW!!
2) Anda boleh terus hubungi saya seperti di bawah.
COD SELURUH MELAKA



0 comments:

Catat Ulasan