Testimoni Herbal Blend: Ruam Susu Hilang Dalam Masa Seminggu

Assalamualaikum semua

Hari ini saya nak kongsi testimoni anak sendiri.Anak saya ni lelaki dan umur masa kena ruam susu ialah 9 bulan.

Alkisahnya,ruam tu merah merah je dulu.Lepas tu entah macam mana jadi garisan merah pula kat pipi anak.Risau jugak takut benda lain.Saya dan suamipun bawala dia jumpa doktor nak pastikan.Then, doktor cakap itu adalah ruam susu..Balik jer rumah saya dengan suami sapukan jeli gamat.Dalam hati berdoalah agar sembuh.Tapi..sebulan berlalu..ada perbezaan,ruam tu makin menipis.Cuma garisan merah tu masih ada.Eh..tentula risau..taknakla anak saya ni ada parut..di muka pula tuhhh..

.......Tiba tiba......

Teringat krim HERBAL BLEND MULTIPURPOSE SHAKLEE..tanpa berlengah,saya pun sapukan pada pipi anak setiap kali selepas mandi..Means..dua kali mandi sehari,dua kalilah saya sapukan kat pipi dia.

 Dua hari pakai dah nampak beza.Garis tu makin kering dan menghilang..Garis hilang sepenuhnya dalam masa seminggu.

ALHAMDULILLAH..pipi anak bersih semula..yeayyy..Kat bawah ni gambar sebelum dan selepas ruam susu tu..

 Ini pula krim HERBAL BLEND tu
RM27.50


CARA ORDER:
WA/TELEGRAM AZWA 019 442 7406
COD SELURUH NEGERI MELAKA
PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA MELALUI GDEX/CITYLINK/POSLAJU






















0 comments:

Catat Ulasan