Water Pitcher Shaklee Penapis Air Unggul!


Assalamualaikum.Pernah dengar mengenai Water Pitcher Shaklee?Apakah itu?Ha...sebelum kita korek-korek..saya nak tanya, berapa ramai kat sini yang mempunyai masalah air tidak bersih di rumah anda?Tentu ramai kan..Pasti ianya merisaukan anda.Air  ni banyak kegunaannya untuk mandi, minum, memasak dan membasuh baju.Kalau dah hari-hari minum, masak dan guna air kotor, BAHAYA tuuuu!!

Dalam badan kita sahaja, air sangat diperlukan.Tak takut ker air yang masuk dalam badan anda tu air yang kotor?Bayangkanlah....anda mengundang pelbagai penyakit!



Tanpa berlengah, saya nak memperkenalkan satu lagi produk penjagaan rumah unggul daripada Shaklee iaitu Water Pitcher.Water Pitcher ini didatangkan dalam setnya tersendiri  iaitu satu Pitcher(jag), bukan 1, bukan 2, dan juga bukan 3, tapi  4 filter dan satu set housing kit.Sebijik macam kat bawah tu... :)


HARGA RUNCIT RM460.00


Satu filter boleh menapis sebanyak 303 liter air bersih.Kalau  kira-kira dalam 3 bulan juga boleh tahan.Jadi, dalam set ini ada 4 filter.Campur semua kira setahunlah bertahan.Lama bukan??

Di bawah ini saya belanja sikit kemampuan Water Pitcher ni ya..Jangan terpegunnnn..tutup mulut tu!  :)
Kan saya cakap,Water Pitcher ini sangat unggul!Ia menerajui semua jenama penapis air yang lain!


Secara peribadi, yang paling saya suka tentang Water Pitcher ini ialah kerana ianya portable atau sangat mobile atau mudah alih.Tidak perlu pemasangan wayar bagai..terus pasang dan boleh terus guna.Senang cakap, ianya sangat sesuailah untuk kediaman yang mempunyai ruang dapur yang sederhana sehingga kecil.Cara pasang pun senang sahaja semudah ABC.Kalau nak bawa pergi berkelah ke..bawa balik kampung sebab rumah mak mertua air kotor ke..haa..tiada masalah lagi!

Paling istimewa, Water Pitcher ini didatangkan dengan filter yang diperbuat daripada blok karbon yang sememangnya green and safe!Tidak seperti filter jenama lain, filter Water Pitcher ini mampu menapis sehingga 99% bahan tercemar di samping mengekalkan zat dan mineral air.Kalau filter jenama lain, saya tak yakin ia mampu mengekalkan zat-zat mineral air.

Jika berminat, anda boleh menghubungi saya.Saya akan tunjukkan cara pemasangan Water Pitcher ini.Free consultation la katakan..hihi..

Cepat tau..saya tunggu ni.. :)

COD SELURUH MELAKA










1 ulasan: