Cara Berkesan Hapuskan Jerawat Bernanah

Assalamualaikum semua..

Hari ni saya nak bercerita mengenai Set Terlajak Cantik yang boleh menyembuhkan jerawat nanah anda.



Ok..macam anda lihat,set ini terdiri daripada 4 produk super baik iaitu ESP,VITAMIN B-COMPLEX,VITAMIN C dan VITAMIN E-COMPLEX.

Cakap saja tak guna kalau saya tak kongsi apa yang vitamin ni mampu buat pada jerawat nanah anda.





Berikut ialah FUNGSI BAGI SETIAP PRODUK UNTUK SET TERLAJAK CANTIK.BAGAIMANA IA MEMBANTU MENGHILANGKAN JERAWAT NANAH ANDA.

  • B Complex - melancarkan perjalanan darah. Bila perjalanan darah lancar, bahagian jerawat nanah anda akan beransur pulih kerana salah satu punca jerawat nanah berlaku ialah peredaran darah tidak lancar atau tersumbat.Selain itu, B Complex juga mengekalkan kulit dalam keadaan hidrasi (tidak kering). Kulit yang tidak kering nampak lebih sihat dan cantik. Secara tidak langsung mengurangkan kesan penuaan.
  • Vitamin C - adalah kunci kepada pembentukan kolagen, sejenis protein yang membantu pertumbuhan sel dan memberi keanjalan kepada kulit. Jerawat nanah ni memberi kesan yang sangat besar pada kulit anda.Jadi, kolagen sangatlah diperlukan untuk memperbaiki keanjalan kulit anda.Di samping itu juga, Vitamin C juga ialah sejenis anti oksida yang memperlahankan kadar kerosakan oleh radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan kolagen dan menyebabkan kulit jadi kering, garis-garis halus dan kedutan. Selain itu,Vitamin C juga boleh mengurangkan kesan sunburn.
  • Vitamin E - sejenis anti oksida yang menjaga dan memperbaiki kulit. Pengambilan Vitamin E boleh mencegah premature aging, menghalang pembentukkan kedutan, merangsang pembentukkan kolagen dan mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru.Anda pun boleh bayangkan bila jerawat nanah tu dok bertepek di wajah anda,kulit anda rasa macam ada kedutan kan.Jadi, Vitamin E ini akan membantu menegangkan semula kawasan-kawasan sekitar jerawat nanah anda supaya menjadi anjal dan tegang.
  • ESP ialah PROTEIN. PROTEIN ADALAH MAKANAN TERPENTING UNTUK TUBUH MANUSIA. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama atau tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Kiranya, ESP ni macam penamat kepada masalah jerawat nanah anda


Untuk membuat pembelian, anda ada dua cara iaitu;-
1) Beli terus daripada Shaklee dengan menggunakan kad debit atau kredit anda,Link is coming soon.
2) Anda boleh terus hubungi saya seperti di bawah.
COD SELURUH MELAKA









0 comments:

Catat Ulasan