Dulu Kakak, Sekarang Adik Pula Ambil Herbal Blend Shaklee!Awesomenya!

Assalamualaikum,

Lama rasanya saya tak kongsi tentang kebaikan Herbal Blend Shaklee ni..

Al kisahnya si kakak ni mesej saya nak beli krim Herbal Blend ni sebab anaknya ada ruam yang tebal pada muka.Ok, lepas saya bagi penerangan, CLOSED DEAL,COD.

Dalam masa 2 hari, ruam pada muka anaknya dah BERKURANG.Hepi saya dengar bagi pihaknya.. :)

Tak lama selepas tu,kira selang beberapa lepas tu, si adik pulak mesej saya nak kan krim Herbal Blend ni.Si adik ni ada masalah kulit@ekzema.Dia dah tak tahu nak sapu atau pakai krim apa lagi

Alhamdulillah, jika benda tu ada KESAN BAIK, mesti semua orang bercerita kan.Mungkin kakaknya cerita tentang KEBAIKAN KRIM Herbal Blend ni pada si adik

Closed deal lagi sekali..hihi

Seronok saya dapat tolong adik beradik ni..






Untuk membuat pembelian krim Herbal Blend Shaklee, anda boleh terus hubungi saya seperti di bawah.

COD SELURUH NEGERI MELAKA
PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA MELALUI GDEX/CITYLINK/POSLAJU

0 comments:

Catat Ulasan