Resepi Mudah Dengan ESP





Memandangkan sekarang ni tengah promosi ESP, saya teruskan kongsi info tentang ESP,apa yang boleh dibuat dengan ESP.Hari ni saya nak kongsi 4 resepi mudah ESP yer.Ada sesetengah orang tak berapa suka rasa soya, tapi janganla risau.ESP ni boleh dibancuh dengan apa jua minuman kegemaran anda tau.Kalau rasa nak buat smoothie pun boleh, ice-blended pun boleh..minum saja pun boleh(yang ni suami saya buat).Ikut selera tekak masing-masing.Janji, khasiat ESP,masuk tekak..hewhew..OK, enjoy resepi di bawah ok..

Resepi #1: ESP Mangosteen Energizer


 Bahan-bahannya:-

1) 3 sudu besar ESP
2) 1 cawan jus manggis yang telah dikisar(terpulang pada anda nak kisar sehalus mana)
3) 1/2 potong buah betik
4) Sedikit ais batu

*KISAR semua bahan.SIAP dinikmati!!





Resepi #2: Pretty Flawless Lychee Love (Ihsan dari Mr.Hafez)





Resepi #3: ESP Banana Chunk




Bahan-bahannya:-

1) 2 sudu ESP
2) Sebiji pisang (di dadu kecil-kecil)
3) Satu sudu kecil madu
4) Sedikit ais

*KISAR semua bahan.SIAP dinikmati!!


Resepi #4: Almond Blend Rasa Sayang



Bahan-bahannya:-

1) 2 sudu besar ESP
2) 6 biji roasted almond
3) 400 ml susu HL rendah lemak (saya suka susu ni, anda boleh guna yang mana anda suka asalkan low fat)
4) Secawan ais

*KISAR semua bahan.SIAP dinikmati!!!

Anda boleh cuba mana-mana empat resepi ni dulu..stay tune..nanti ada masa, saya kongsi lagi yea..



SELAMAT MENCUBA!!!


0 comments:

Catat Ulasan