GLA Shaklee Kecutkan CYST 9.7cm

Guten morgen & selamat pagi semua!!

Dah bangun ke..jam dah menunjukkan pukul 8.15 pagi sekarang.Sebelum ini saya ada kongsi tentang Sindrom Polisistik Ovari Punca Wanita Tidak Subur , Cara Merawat PCOS dengan Berkesan dan Rawat PCOS dengan Shaklee GLA Complex .Semalam tak sempat nak update blog sebab ada aktiviti sikit.Kacau bubur asyura kat rumah nenek..best!Baru pagi ni ada masa nak kongsi mengenai keberkesanan GLA Shaklee untuk sembuhkan,kecutkan CYST.

Dekat bawah ni semua adalah testimoni-testimoni para pengguna GLA Shaklee yang percaya bahawa       mereka harus mencuba dan beri peluang kepada diri mereka untuk merasai kebaikan GLA Shaklee ni.Layannnnzzz..




Selepas 6 bulan penggunaan GLA secara konsisten, CYST sebesar 9.7 cm HILANG!!!



Walaupun Puan Azu disahkan menghidapi PCOS, kini beliau berjaya hamil 4 minggu!Puan Azu tidak mengalami period tak teratur tetapi beliau pernah menjalani pembedahan pada tahun 2012 kerana mengandung di luar rahim.Kalau nak tahu,beliau menggunakan GLA,Alfalfa dan Omega Guard Shaklee selama setahun.Usaha yang konsisten akan membuahkan hasil tahu?




2 Bulan kecutkan CYST 0.4cm, kalau setahun? Tak ke hilang CYST customer ni? :)


Doktorpun macam tak percaya GLA Complexlah yang membantu kecutkan CYST Puan Dila selepas beliau berjaya kecutkan CYST-nya daripada 2.73cm ke 1.4cm
Dengan niat yang suci bersama amalan memakan GLA, customer ni terkejut apabila lepas pergi check up, CYST-nya sudah tiada.Allahuakbar!! :)


Berminat nak buat pesanan sekarang?

atau 

Hubungi Saya Untuk Dapatkan Harga Lebih JIMAT di:-.






0 comments:

Catat Ulasan